معرفی s21 fe در دیجی کالات

معرفی s21 fe در دیجی کالات

 

توضیحات گوشی سامسونگ s21 e در دیجی کالات

سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای در دیجی کالات

اگر قصد خرید سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای را دارید باید بدانید که یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های گلکسی S21 سامسونگ است که ویژگی‌ها و مشخصات خانواده اصلی S21 را ارائه می‌کند، اما با قیمت پایین‌تری به دلیل چند تنزل رتبه‌بندی انتخابی که کاربران معمولی گوشی احتمالاً متوجه آن نمی‌شوند. این گوشی همچنین اولین گوشی Fan Edition سامسونگ نیست. لازم به ذکر است که گلکسی S20 FE نسبتاً محبوب بود.


Samsung Galaxy S21 FE با صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 عرضه می‌شود. مشخصات همچنین شامل باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 25 وات، تنظیم دوربین سه‌گانه در پشت با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو است.

 

مشخصات و طراحی سامسونگ اس 21 اف ای در دجی کالات

در طراحی سامسونگ اس 21 اف ای طیف وسیعی از رنگ‌های سرد وجود دارد که می‌خواهید به دستتان بیاید. از زیتون و اسطوخودوس ظریف و درعین‌حال رنگارنگ گرفته تا گرافیت و سفید کلاسیک و رنگارنگ، می‌توانید یکی را پیدا کنید که با سبک شما مطابقت داشته باشد.
طراحی به‌وضوح از خط S21 موجود پیروی می‌کند، اما برجستگی دوربین برش کانتور را می‌بیند که به جای قاب فلزی از پشت شیشه‌ای خارج می‌شود.
Galaxy S21 FE 5 همه چیزهایی را که دوست دارید در صفحه نمایش 6.4 اینچ AMOLED Full HD بسته‌بندی کرده است درست در اندازه‌ای که برای ارتباط با دوستان، کشف علایق جدید، پخش زنده و پخش برنامه‌های موردعلاقه شما هیچ مشکلی نداشته باشید.


اگرچه هنوز هم باریک است و 7.9 میلی‌متر است و فقط 177 گرم وزن دارد که آن را همچنان یک گوشی هوشمند نسبتاً جمع‌وجور معرفی می‌کند.
صاف‌ترین صفحه پیمایش با فرکانس فوق روان 120 هرتز به شما امکان می‌دهد زمان پاسخ سریع لمسی را در حالت بازی تجربه کنید.
همچنین دارای استاندارد IP68 مقاوم در برابر آب است، بنابراین باید نسبتا بادوام باقی بماند.

عمر باتری سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای در دیجی کالات

یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی روی سامسونگ اس 21 اف ای وجود دارد که در آزمایشات به راحتی تا یک روز استفاده متوسط ​​دوام آورد. کاربران قدرتمند ممکن است درصد باتری تک رقمی در پایان روز خود مشاهده کنند، به خصوص با تنظیم صفحه نمایش در 120 هرتز پیش فرض آن.
هیچ گزینه‌ای برای نرخ نوسازی متغیر وجود ندارد که به حفظ عمر باتری در حین استفاده از تنظیم نرخ تازه‌سازی بالاتر کمک کند – فقط 60 هرتز یا 120 هرتز استاندارد.


گلکسی اس 21 اف ای از شارژ بی‌سیم سریع 15 واتی و شارژ سیمی سریع‌تر 25 واتی پشتیبانی می‌کند. آداپتور برق در جعبه موجود نیست – فقط یک کابل USB-C. S21 FE از شارژ سریع از طریق درگاه USB رایانه پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین اگر می‌خواهید بهترین سرعت را داشته باشید و شارژر برقی سازگار در دسترس ندارید، باید آن را خریداری کنید.

کیفیت دوربین‌ها در سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای در دیجی کالات

دوربین درجه یک گلکسی اس 21 اف ای عکس‌ها و فیلم‌های فوق‌العاده واقعی را با جزئیات عالی می‌گیرد.
در حالت پرتره باعث می‌شود سوژه‌تان فوکوس شود و به سادگی یک افکت اضافه کنید تا حالت کلی عکس ایجاد شود، سپس آن را مستقیماً در رسانه‌های اجتماعی خود آپلود کنید.
دوربین اصلی پشتی یک سنسور 12 مگاپیکسلی، f/1.8 با فوکوس خودکار Dual Pixel و OIS است – دوربینی که به نظر می‌رسد از S21 معمولی قرض گرفته شده است. همراه با لنز 12 مگاپیکسلی، f/2.2 فوق عریض و لنز 8 مگاپیکسلی، f/2.4، زوم 3.


بدون فیلتر، بدون ترس. با دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی، ناراحتی‌های سلفی را از بین ببرید. ویژگی‌های شما برجسته و اصلاح شده‌اند تا در همه شبکه‌های اجتماعی خود بهترین ظاهر را داشته باشید.
نورهای کم را به نقطه برجسته فید خود تبدیل کنید. با دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی که بهترین سلفی شما را حتی در شب می‌گیرد. پردازش چند فریم هوش مصنوعی رنگ و جزئیات بیشتری را به نمایش می‌گذارد، بنابراین عکس‌های شما بیشتر و نویز کمتری دارند.

مشخصات عملکردی قوی پردازنده سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای در دیجی کالات

از نظر چیپست، در برخی از بازارها (از جمله ایالات متحده) از Qualcomm Snapdragon 888 با Exynos 2100 خود سامسونگ در هند و برخی بازارهای دیگر استفاده می شود. شاید امیدوار بودید که دارای تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 ، جانشین 888 باشد، اما این گوشی مدت ها قبل از عرضه 8 نسل 1 در دست ساخت بود.

 

این چیپست با دو پیکربندی حافظه پشتیبان‌گیری می‌شود:

  • 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی
  • 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی

برای افرادی که کارهای پرحافظه زیادی مانند بازی یا ویرایش ویدیو را انجام می‌دهند، رم پایه پایین FE احتمالاً بزرگ‌ترین دلیل برای پرداخت هزینه بیشتر برای ارتقاء به مدل 8 گیگابایتی است در زمان خرید سامسونگ اس 21 اف ای است.همچنین میتوانید برای مشاهده دیگر محصولات سامسونگ به صفحه گوشی سامسونگ در وبسایت دیجی کالات www.digiikalat.ir وارد شوید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.